Google do t’u jape prioritet faqeve qe publikojne lajme origjinale
Titulli i artikullit flet vete, megjithate me fjale te tjera, faqet qe kopjojne lajme, do te penalizohen!
Ka ca kohe qe ndjehesha sikur Google po kontribuonte ne shtimin e zhurmes ne marrjen e informacionit. Zhurma nuk perbehej nga informacioni i cili buronte nga shume burime, por nga shume faqe parazitare qe mbinin si kerpurdha, pa origjinalitet dhe shpeshhere pa nje identitet te sakte pervec atij te te percjellit te sa me shume lajmeve te kopjuar per te fituar ndonje lek reklame.
Ishte folur disa here per penalizim te faqeve qe “kopjojne” informacion, por deri para ca kohesh, Google u jepte sinjal jeshil faqeve te tilla qe ne tregje te vogla si i Shqiperise shperndajne jane me te shumta proporcionalisht me faqet serioze. Njoftimin per penalizimin e faqeve te kopjuara e ka dhene Matt Cuts ne nje shkrim ne blogun e tij me titull: Algorithm change launched. Ne shkrim ai shpjegon se ka ca kohe qe po e diskutonin nje teori te tille, dhe me se fundi kane marre nje vendim. Eshte llogjike qe faqet origjinale duhet te jene te renditura me lart ne kerkim shprehet ai.
Lajmi eshte shume i mire pasi do sherbeje si nje site e faqeve parazitare, por do u jape dhe nje mesazh pune te rinjve shqiptare qe duan te ndertojne nje faqe. Qe te jesh i suksesshem ne internet, duhet te sjellesh dicka origjinale. Tani te perveshim te gjithe menget, duke filluar qe nga une i pari.
një shërbim i ri nga google 🙂
në fakt shumicës së përdoruesëve të internetit nuk u intereson se si funksionojnë gjërat, por unë po e bëj një pyetje, edhe pse nuk marr shumë vesh nga këto gjëra: si do ia arrijë google(programi që përdoret) që të kuptojë se kush faqe e ka “gjeneruar” lamjin?
Ka disa menyra per ta percaktuar se cila media ka gjeneruar lajmin.
Normalisht mediat qe prodhojne lajme duhet te gjenerojne nje News Sitemap qe eshte pak me ndryshe se sitemapet e faqeve normale.
Gjithashtu nese i njejti lajm eshte botuar ne disa vende, po themi ne 3 te pakten, i bie qe njeri te jete publikuesi origjinal, e dy te tjeret te jene percjelles te tij.
Normalisht koha e publikimit ne RSSne e botuesit origjinal eshte me e vjeter. Nese media nuk ka RSS atehere mund te kete nje strukture me klasike qe perdore eTags.
Pervec kontrollit sipas kohes mund te kete dhe kontrolle me metrike te fjaleve, pra nese nje nga 2 publikuesit e tjere permend diku qe artikullin e ka marre nga media X (botuesi), atehere dhe makinat e kerkimit mund te bejne nje lidhje te kesaj fjale me botuesin.
Zgjidhje ka gjithnje… 🙂
gjithsesi do te jete e veshtire, se varet nga serveri ku eshte instaluar, nga ora qe perdore admini ne faqe etj, dhe te merret google me miljona a miliarda faqe do ishte e veshtire, por gjithsesi koha do jete ajo qe do tregoje nje gje te tille.